Friis Administration v. Anita Friis Heidemann:

Mit navn er Anita Friis Heidemann, det er mig, der står bag Friis Administration. Jeg har arbejdet i finanssektoren i 15 år, hvor jeg har erfaring med det meste indenfor tal og rådgivning. Jeg startede Friis Administration i 2021 med en klar vision om at tilbyde professionel og effektiv bogføring og regnskabsservice, men også at give virksomhedsejere sparring og hjælp til selvhjælp.

Hvis du føler, at din tid og energi er bedre brugt på andre ting end bogføring, momsindberetning og lønadministration, så tøv ikke med at kontakte mig.

Kontakt mig

  • Friis Administration
  • mail@friis-administration.dk
  • Tlf.: 40 83 97 16
  • Bakkegårdsvej 21, 8500 Grenaa
  • CVR.: 28924720

Hvem kan jeg hjælpe?

Kunder jeg kan hjælpe:

  • Enkeltmandsvirksomheder
  • Personligt ejet mindre virksomheder (PMV)
  • Interessentskaber (I/S)
  • Anpartsselskaber (ApS)
  • Foreninger

Jeg kan hjælpe kunder i:

  • Region Midtjylland

Tager jeg fysisk ud til kunder?

  • Jeg kan måske komme til dig, hvis du har behov for det. Kontakt mig, hvis du er interesseret i det.

Jeg tilbyder hjælp til:

  • Bogføring
  • Lønadministration
  • Skat
  • Moms (DK)
  • Kreditorstyring
  • Debitorstyring

Hvilke bogføringssystemer kan jeg benytte?

Hvilke lønsystemer kan jeg benytte?

Svært ved at vælge en bogholder?

– Bliv kontaktet af de bogholdere, der er relevante for dig

* Det er gratis og uforpligtende